niedziela, 13 listopada 2016

2 miesiące !

upsss, nie napisałam posta przez 2 miesiące, w sumie nie dla tego, że nie mam czasu, ale bardziej z nudy i nie jestem pewna czy ktokolwiek chce czytać mojego bloga, więc jesli chcecie to napiszcie w komentarzach o czym chcielibyście żebym napisała :)
 
W tym semestrze mój plan lekcji wygląda tak:
DayTerms1
345
A16-17T1
Strength & Conditioning A
Francis, Cody
Room: WR
1(A) T1
Creative Sculpture & Ceramics
Rose, Lindsay
Room: 1108
2(A) T1
English 11 A
Greenop, Michelle
Room: 1107
3(A) T1
Basic P.E.
Dommenick, Tim
Room: GYM
4(A) T1
Strength & Conditioning A
Robbert, Rachel
Room: WR
5(A) T1

Moje oceny to:
Strength& con. 100%-A 
Creative Sculpture&C 89%- B+
English 87%-B+
Basic P.E. 94- A
Strength&con  86%- B

Narazie jest mega łatwo, ponieważ wybrałam 2 siłownie, które uwielbiam ( muzyka na maxa, i robimy super ćwiczenia) i jeden WF, na którym gramy w rózne gry np. football, baselball, siatkówka itd. Art, i jedyna lekcja na którą muszę się uczyć i odrabiać prace domowe- Angielski, który też bardzo lubię i nie jest trudny.W tym semestrze każdy musi przeczytać 3 książki ( wybrane przez siebie, więc moze to być nawet Harry Potter) i zrobić o niej book talk, czyli opowiedzieć o książce itd, mieliśmy też 2 debaty, zrobiliśmy sporo gramatyki a teraz jesteśmy w trakcie pisania eseju.

Codziennie mój dzień wygląda praktycznie tak samo: wstaje o 7 rano, szkoła zaczyna się o 7;45, każda lekcja trwa 1h 15min, a przerwy 5 min, po 3 lekcji mam lunch(30min), szkołe kończę o 14.45, wracam do domu odrabiam lekcje i spędzam czas z moją host rodziną.
Zapisałam się do drużyny kręgli, której trenerem jest nauczyciel któego uwielbiam! (uczy wf i ostatnio uczyłam jego klasę liczyć po polsku ), na szczęście w nastenym semetrze mam z nim 2 klasy( indoor sports i strength&Con.)

Szczerze mówiąć nie mam pojęcia o czym mogę pisać i wiem, że nie jestem dobrym pisarzem więc wybaczcie :D koniecznie napiszcie w komentarzach o czym chcielibyście,żebym napisała i postaram się pisać częsciej.


Snapchat- szorstkaaa
Instaram- weronikagladka

6 komentarzy:

  1. Ja czytam! :D Czyli chodzisz jakby dziennie na trzy wfy? Chętnie przeczytałabym więcej na temat przedmiotów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, codziennie mam 2 siłownie i 1 wf,więc czasami przez zakwasy nie mogę się ruszać 😂 napiszę jak zacznę nowe przedmioty za tydzień ☺

      Usuń
    2. Ja też z chęcią przeczytałabym więcej o przedmiotach :)

      Usuń
  2. Ja czytam, choć czasami z opóźnieniem :p

    3 wf? Ambitnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, moglabys podac swojego maila? Chcialabym spytac sie o kilka rzeczy. Z góry dzieki xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xxweronika10xx@wp.pl
      lub napisz na fb jeśli wolisz:
      https://m.facebook.com/weronika.gladka?ref=bookmarks

      Usuń