poniedziałek, 5 września 2016

10 dni!

Jestem juz w USA 10 dni ! Czas tak szybko leci , choć szczerze mówiąc czasami wydaje mi się, że jestem tu znacznie dłużej, dzięki mojej host rodzinie czuję się jak w domu :)

Pierwszego dnia gdy rodzina odebrała mnie z lotniska pojechaliśmy na obiad do włoskiej restauracji,oprowadzili mnie po domu, rozpakowałam się i poszłam spać.
 

Przez następne dni z moimi host siostrami byłyśmy kilka razy na zakupach,odwiedziłam moją host mamę oraz host tatę w pracy, zwiedziłam parę miast w pobliżu Hopkins, najbardziej spodobało mi się miasteczko Saugatuck,są tam śliczne uliczki z klimatycznymi restauracjami i sklepami,wiele jachtów a na ulicach same luksusowe samochody oraz piękna plaża ( jeśli kiedyś będę bogata to chciałabym tam zamieszkać w domku nad jeziorem, niestety takie kosztują po kilka milionów dolarów xD ) 

(plaża w Saugatuck)




Od paru dni mieszka z nami dziewczyna z Niemiec, która prawdopodobnie w środę leci do stanu Nowy Jork do swojej nowej host rodziny. 
(Ja i Neele)
JUTRO MAM 1 DZIEŃ SZKOŁY !
Po 10 dniach wstawania po 10 i praktycznie tylko odpoczywania, naprawdę nie chce mi się myśleć o tym, że muszę zacząć wstawać przed 7 ;(  Host tata powiedział, że będzie codziennie robić mi lunch do szkoły, więc będę mogła parę minut dłużej pospać :D
1 lekcja w mojej szkole zaczyna się o 7.45,a do szkoły mam bardzo blisko więc może będę chodzić piechotą.
Niestety nie wiem jeszcze na 100 % czy będę w ostatniej klasie, choć mam taką nadzieję, bo nie chce już wracać do polskiego liceum.. jutro też dowiem się jakie lekcję będę dokładnie miała, ale i tak można je zmienić w 1 tygodniu szkoły :)
Zostałam też managerem drużyny siatkówki w mojej szkole, więc będę z nimi jezdzić na wszystkie mecze i robić jakieś statystyki. Poznałam już wszystkie dziewczyny na treningu i byłam z nimi raz w domu jednej z nich, więc uważam że to dobry pomysł, żeby poznać kogokolwiek przed rozpoczęciem roku szkolnego :)
Dzisiaj był Labor Day, więc z całą host rodziną wybraliśmy się do Grand Rapids. Miasto jest bardzo duże i całkiem ładne, ale nie ma tak zbyt wiele ciekawych rzeczy do zobaczenia.






2 komentarze:

  1. Fajny post! Napisz jak tam szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale extra ! Ja obecnie jestem w Mississippi ! (hej byś mogła mnie dodać do paska obok do innych wymieńców?) Nie mogę się doczekać dalszych Twoich postów !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń