środa, 21 grudnia 2016

Florida! Zdjęciaaaa


Korzystając z okazji, że mam pare godzin wolnego przed treningiem kręgli ( tak jestem w drużynie, wczoraj napisali nawet o mnie w artykule, którego zdjęcie wstawię niżej) więc mam od dzisiaj przerwę świąteczną, może uda mi się codziennie coś napisać. Wydarzyło się duuużo rzeczy przez ostatnie 2 miesiące, ale nie miałam czasu, żeby cokolwiek napisać.


Praktycznie codziennie mam trening kręgli, które uwielbiam. Zaczynamy po szkole koło 15;30 i trwają około 2 godziny więc w domu po szkole jestem dopiero koło 18. Na każdy trening jeżdżę z kolegami, ponieważ są one w miasteczku obok, więc podróż zajmuje około 20 minut.

Wiem, że najpierw powinnam napisać o Thanksgiving, Black Friday albo szkole ale ostatni tydzień spędziłam na Florydzieeeee ! i o tym chciałabym dzisiaj napisać. Była to wycieczka z mojej organizacji ISE.


Dzień 1: Piątek
Na lotnisku mieliśmy się spotkać koło 15, wiec nie poszłam do szkoły tego dnia. Moja host siostra zawiozła mnie, zabierając po drodze dwie dziewczyny z Hiszpanii . Na lotnisku  spotkaliśmy całą naszą grupę ( 16 osób).  Po około 3 godzinach wylądowaliśmy w Orlando, i po godzinie jazdy z lotniska dojechaliśmy do najpiękniejszego resortu w jakim byłam. Kompletnie nie spodziewałam się, że bedziemy spać w takim pięknym miejscu ( Westgate). Obiekt był ogromny, ma około 13 basenów, aqua park, siłownię, spa, kilka restauracji, boisko do siatkówki, piłki nożnej, tenisa, mini golf i wiele innych atrakcji. Na miejscu czekała na nas reszta naszej grupy, tylko osoby z Indiany.














Pokój miałam z 7 innymi dziewczynami:

od lewej: Hiszpania, USA, Polska,Finlandia,Niemcy, Holandia, Hiszpania x2

Dzień 2:
 Obudziliśmy się bez pośpiechu, zrobiliśmy sobie śniadanie, ponieważ nasza kuchnia była pełna jedzenia i po śniadaniu poszłyśmy zwiedzić resort i porobić zdjęcia :


 I pozniej koło 14 pojechaliśmy do Disney Springs, gdzie mieliśmy parę godzina na zakupy.



Dzień 3 

W poniedziałek koło 9 rano wyjechaliśmy do Universal Studios! Jest to chyba mój ulubiony park, ponieważ jest tam wiele świetnych roller coasterów, kolejek górskich, świetnych atrakcji i  oczywiście:The Wizarding World of Harry Potter !!. Po powrocie z parku około 20, wszyscy wybraliśmy
 się na basen i jacuzzi i spędziliśmy tam razem pare godzin, rozmawiając i  poznając się.













Dzień 4

Disney Hollywood Studios, następny świetny park w którym spędziliśmy praktycznie cały dzień. 
A po powrocie, jak codzinnie spędziliśmy parę godzin w basenach. 
Nie wiem w sumie co pisać więc wstawię po prostu zdjęcia xD







Dzień 5
 Disney Magic Kingdom. 
Tego dnia wyjechaliśmy o godzinie 8.30 i wróciliśmy o 23 do resortu. 
Disney World jest przepięknym miejscem, ale niestety trochę mnie zawiódł, ze względu na brak roller coasterów i kolejek górskich. Jest to zdecydowanie miejsce dla dzieci. Na szczęście cały dzień spędziłam z świetnymi osobami, więc nawet najwolniejsze kolejki dla dzieci były dla nas świetną zabawą. 
Chiny, Włochy, Finlandia,Polska, Niemcy, Włochy 













Dzień 6/7
Nasz ostatni pełny dzień spędziliśmy na Cocoa Beach, gdzie jazda zajęła około godzinę.
Po drodze zatrzymaliśmy sie w ogromnym sklepie "Ron Jon" , w którym można znaleźć wszystko związane z płaża.
Na plaży spędziliśmy okolo 6 godzin, opalając się, pływająć, grając w świetne karty ( Cards Against Humanity ), 
grając w siatkówkę, piłkę nożna oraz football i co najważniejsze spędzając ze sobą jak najwiecej czasu, ponieważ
był to nasz ostatni dzień razem, a wszyscy staliśmy się najlepszymi przyjaciółmi. Po powrocie do resortu zjedliśmy 
wszyscy razem kolację i korzystając z tego że było jeszcze dość wczesnie wszyscy poszliśmy spędzić ostatnią noc 
razem na basenach, gdzie spędziliśmy świetnie czas. Gdy było już późno poszliśmy do pokoju osób z Indiany,
żeby się pożegnać, ponieważ oni wyjeżdżali o 5 rano, a moja grupa koło 10. Po powrocie do pokoju spędziłyśmy parę 
godzin z dziewczynami rozmawiając , wspominając i płacząc. Poszłysmy spać około 3;30, ja i 3 dziewczyny z mojego 
pokoju postanawiamy wstać o 4.30 żeby pożegnać się jeszcze raz z chłopakami z Indiany, z którymi spędziłam dzień 
w Disney World. 







Najlepsi ludzie na świecie ❤

TO BYŁ NAJLEPSZY TYDZIEŃ W MOIM ŻYCIU.

Wiec, jeśli chcesz jechać na wymianę, koniecznie jedz na wycieczki z innymi wymieńcami, ponieważ to oni rozumieją cię najbardziej. Przez ten tydzień zaprzyjaźniłam się z większą ilością osob niż przez 4 miesiące w amerykańskiej szkole. Z wszystkimi osobami w Florydy piszemy codziennie na wspólnym czacie i już planujemy wspólne wakacje i sylwestra po zakończaniu wymiany. Wydaję mi się, że najlepszą rzeczą, podczas tego roku jest poznawanie nowych osób na całym świecie, teraz mam najlepszych przyjaciół w Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Holandii i Tajlandii, których wiem, że w przyszłości odwiedzę. 

Jeśli macie jakieś pytania zadawajcie na FB : 
https://www.facebook.com/weronika.gladka 

a jeśli chcecie śledzić moją przygodę na bieżąco zapraszam na
 instagrama: https://www.instagram.com/weronikagladka/
 lub snapchata:  szorstkaaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz