środa, 9 marca 2016

Placement!


Wczoraj nudząc się na wykładzie do prawa jazdy dostałam maila i gdy zobaczyłam, że tytuł to PLACEMENT byłam tak podekscytowana, że nie mogłam usiedzieć w miejscu. Niestety nie miałam internetu w komórce i nie mogłam od razu sprawdzić, gdzie dokładnie za parę miesięcy będę mieszkać .

Więc, będę mieszkać w miasteczku Hopkins w stanie Michigan. Blisko do Chicago oraz Grand Rapids :)

Moi host rodzice nazywają się Jeff i Beth. Mają dwie córki Shelby (23) i Emily (21) oraz 2 psy ,2 koty i 2 żółwie. Z host tatą pisałam już na FB i wydaję się bardzo fajny:)

Szkoła do której będę chodzić jest tylko 10 min piechotą od domu :D rok szkolny zaczyna się 6 września, a kończy już 26 maja.




11 komentarzy:

  1. Napisz coś więcej o placemencie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkam teraz w Michigan :) fajnie, ze tak blisko masz do wiekszych miast

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Pisz więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zadowolona ze stanu?

    OdpowiedzUsuń
  5. a to jest uczelnia czy high school ??

    OdpowiedzUsuń
  6. jak nazywa się twoja szkoła ? jakie przedmioty wybierasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hopkins High School ,a przedmioty to jeszcze nie mam pojęcia.

      Usuń
  7. Super, że masz już placement! Ja dopiero co oddałam aplikację, więc jeszcze sobie poczekam. ;) Też jestem z Fostera, ale ja CCI.
    Jakbyś chciała kiedyś wpaść to zostawiam adres mojego bloga: http://blonde-girl-in-the-usa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na wymianie w Michigan w zeszłym roku szkolnym, cudowne doświadczenie i super stan. Powodzenia i miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń