niedziela, 4 października 2015

TEST ELTIS

Któregoś dnia zaczęłam czytać blogi Exchange students i zaczęłam marzyć o przeżyciu takiej przygody.Wydawało mi się to nierealne, ze względu na cenę i fakt spędzenia roku szkolnego na drugim końcu swiata.
Przeczytałam chyba każdy blog sprzed kilku lat, aż postanowiłam porozmawiać o tym z rodzicami, niestety nie byli do tego wyjazdy pozytywnie nastawieni, chciałam jechać na 2 liceum , ale sie nie udało.

Opowiadałam o tym wyjeździe mamie  przez cały rok, aż w końcu chyba udało się ją namówić.
Parę dni temu pojechałam do Warszawy na test ELTIS, był on dość trudny, ale udało mi się i ZDAŁAM ! Potem miałam krótką rozmowę po angielsku ( dlaczego zdecydowałam się jechać , czego oczekuje od wyjazdu itd.) i Pani oznajmiła, że według niej nadaję się na wyjazd i musze wybrać organizacje. Zdecydowałam się na ISE z biura Foster: (http://www.naukaipraca.pl/271/357_high-school-usa-ise)

WIĘC ROK SZKOLNY 16/17 SPĘDZĘ W USA!

12 komentarzy:

  1. Też chcę jechać na 2016/2017. ELTIS piszę w przyszły czwartek. Ja też Foster, ale CCI. :)
    Mój blog:
    blonde-girl-in-the-usa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę jechać na 2016/2017,ale czekam jeszcze na oferty z almatur,bo chyba wybiorę to biuro :) co było na takim teście? bo nawet nie wiem jak on może wyglądać hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj dokładnie opisałam jak on wyglądał w moim przypadku: http://witaj-ameryko.blogspot.com/2015/02/test-eltis.html

      Usuń
    2. około 20/30 pytań ze słuchania, pytania w większości o szkole i 20/30 z czytania,a później rozmowa.

      Usuń
  3. Ja też prawdopodobnie pojadę na 2016/2017 z programu Sister City Homestay Program. Zgłoszenie wysłane, teraz czekam na pojawienie się aplikacji na stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powstała grupa na fb dla wymieńców 2016/2017
    https://www.facebook.com/groups/1127412600622095/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli rozumiem, że jedziesz na 3 klasę liceum, tak? :] ja jestem obecnie w drugiej klasie i od doobrych kilku lat chce wyjechać, a teraz kiedy przyszło co do czego coraz bardziej się waham... Dlatego szukam przyszłorocznych trzecioklasistów, żeby nie móc wynajdować nowych wymówek haha

    OdpowiedzUsuń
  6. 52 yr old Graphic Designer Gerianne Portch, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Stand-up comedy. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń